Wednesday, July 20, 2016

ခရီး

(၁)
ကြ်န္ေတာ္ သူမကို ပန္းတစ္ပြင့္ ေပးသည္။ အခ်ိဳ႕က ကြ်န္ေတာ္သည္ သူမ အား ပန္းတစ္ပြင့္ကို ေပးသည္ဟု ေရးမွသာ အမွန္ျဖစ္မည္ဟု ဝိုင္းဝန္းေထာက္ျပၾက၏။ ေဝဖန္ၾက၏။ ပို၍ အေရးႀကီးသည္မွွာ ပန္းကေလး သူမ လက္ထဲေရာက္ရန္ ျဖစ္သည္ ဟူေသာ အခ်က္ကိုျဖင့္ ျပန္လည္ မေခ်ပ လိုေတာ့ပါ။ စံႏႈန္းသတ္မွတ္ခ်က္မ်ား ကြဲလြဲႏိုင္၏။ တကယ္လည္း ကြဲလြဲၾက၏။ သို႔ေသာ္ … က်မ္းကိုးက်မ္းကားကို အေျခခံ၍ မိမိ ရႈေထာင့္ကသာ မွန္ကန္ေၾကာင္း ေျပာဆိုသံမ်ားကို ပန္းကေလးအား မၾကားေစလိုပါ။ ေဝဖန္သံမ်ားၾကား သိမ္ငယ္မိမည္ကို စိုးရိမ္ရကား ပန္းကေလးကို ဂ်ာကင္အကၤ် ီ ီအတြင္းအိတ္ကပ္ထဲ သိုဝွက္ယူေဆာင္လာခဲ့သည္မွာ ခရီးတေလ်ွာက္လုံး ႏွစ္မ်ားအခ်ိန္ကာလမ်ား တေလ်ွာက္လုံးပင္ ျဖစ္ပါသည္။
(၂)
ကြ်န္ေတာ္ သူမကို ပန္းတစ္ပြင့္ ေပးသည္။ ပန္း၏ ဝတ္ဆံမ်ား ပြင့္ဖတ္မ်ားသည္ ယခု ေလာေလာဆယ္ ကြ်န္ေတာ္ ငုံ႕ၾကည့္လ်က္ ရွိေသာ စမ္းေခ်ာင္းကေလး၏ စီးဆင္းေနေသာ ေရျပင္ေပၚ မီးရွဴးမီးပန္းမ်ား ဖြာက်လာသည့္အတိုင္း ျပန္႕က်ဲ လႈပ္လဲ့သြားပါသည္။ ဤေရစီးေၾကာင္းသည္ သူမထံ ေရာက္ရွိသြားပါမည္လား။ မျမင္ရေသာ အရာမ်ားအေပၚ ယုံၾကည္ျခင္းသည္ ပို၍ ခိုင္မာေသခ်ာေသာ ခံစားခ်က္ကို ေပးႏိုင္သည့္ အခါမ်ားလည္း ရွိပါလိမ့္မည္။ အနည္းဆုံး ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ က်ိ္န္းေသေပါက္ ရွိပါသည္။ သူမထံ ေရာက္ရွိသြားမည့္ အခ်ိန္တြင္ ပန္းကေလးသည္ တစုတစည္းတည္း ျဖစ္ကာ ပိုမို သစ္လြင္ေမႊးပ်ံ႕ ေနပါလိမ့္မည္။ ကြ်န္ေတာ္ … မ်က္စိ မွိတ္ထားသည္။
(၃)
ကြ်န္ေတာ္ သူမကို ပန္းတစ္ပြင့္ ေပးသည္။ ပန္းေပးသည္ ဆိုသည္မွာ အရႈံးေပးျခင္းျဖစ္သည္ဟု တစုံတေယာက္က မၾကားတၾကား ေျပာေန၏။ အရႈံးေပးသည့္အခါ ကြ်န္ေတာ့္အရႈံးသည္ သူမထံ ဆိုက္ဆိုက္ၿမိဳက္ၿမိဳက္ေရာက္သြားမည္ေလလား။ ထိုသို႔ မျဖစ္တန္ရာေကာင္းပါ။ စစ္တုရင္ကစားပြဲတြင္ အျဖဴဘုရင္ရုပ္သည္ အနက္၏ အဆက္မျပတ္ check လုပ္ေနျခင္းမ်ားကို ေရွာင္ရွားရင္းက checkmate မျဖစ္သြားရန္ သတိထားေနရ၏။ လက္ခုပ္ကို ဖြဖြကေလး ေျဖလႊတ္ေပးေသာအခါ ငွက္ျပာေလး တစ္ေကာင္ ပ်ံထြက္သြားသည္။ ကိုယ့္လက္ထဲတြင္ တစုံတရာ ရွိေနျခင္းထက္ မရွိေနျခင္းက ပို၍ မ်ားျပားေသာ အဓိပၸာယ္မ်ားကို ရည္ညႊန္းႏိုင္သည္။ ရထားဥၾသဆြဲသံကို ၾကားရၿပီ။
(၄)
ကြ်န္ေတာ္ သူမကို ပန္းတစ္ပြင့္ ေပးသည္။ ကြ်န္ေတာ္ သူမကို ပန္းတစ္ပြင့္ ေပးသည္။ ကြ်န္ေတာ္ သူမကို ပန္းတစ္ပြင့္ ေပးသည္။ ကြ်န္ေတာ္ သူမကို ပန္းတစ္ပြင့္ ေပးသည္။ကြ်န္ေတာ္ သူမကို ပန္းတစ္ပြင့္ ေပးသည္။ ကြ်န္ေတာ္ သူမကို ပန္းတစ္ပြင့္ ေပးသည္။ ကြ်န္ေတာ္ သူမကို ပန္းတစ္ပြင့္ ေပးသည္။ ကြ်န္ေတာ္ သူမကို ပန္းတစ္ပြင့္ ေပးသည္။ကြ်န္ေတာ္ သူမကို ပန္းတစ္ပြင့္ ေပးသည္။ ကြ်န္ေတာ္ သူမကို ပန္းတစ္ပြင့္ ေပးသည္။ ကြ်န္ေတာ္ သူမကို ပန္းတစ္ပြင့္ ေပးသည္။ ကြ်န္ေတာ္ သူမကို ပန္းတစ္ပြင့္ ေပးသည္။ကြ်န္ေတာ္ သူမကို ပန္းတစ္ပြင့္ ေပးသည္။ ကြ်န္ေတာ္ သူမကို ပန္းတစ္ပြင့္ ေပးသည္။ ကြ်န္ေတာ္ သူမကို ပန္းတစ္ပြင့္ ေပးသည္။ ကြ်န္ေတာ္ သူမကို ပန္းတစ္ပြင့္ ေပးသည္။ကြ်န္ေတာ္ သူမကို ပန္းတစ္ပြင့္ ေပးသည္။ ကြ်န္ေတာ္ သူမကို ပန္းတစ္ပြင့္ ေပးသည္။ ကြ်န္ေတာ္ သူမကို ပန္းတစ္ပြင့္ ေပးသည္။ ကြ်န္ေတာ္ သူမကို ပန္းတစ္ပြင့္ ေပးသည္။ ကြ်န္ေတာ္ သူမကို ပန္းတစ္ပြင့္ ဆက္ကာဆက္ကာ ေပးသည္။
(၅)
ကြ်န္ေတာ္ သူမကို ပန္းတစ္ပြင့္ ေပးသည္။ ပန္းသည္ ကြ်န္ေတာ့္ေနရာတြင္ က်န္ခဲ့ၿပီး ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ သူမဆီ ေရာက္သြားသည္ကို အံ့အားတသင့္ ျမင္ေတြ႕ရသည္။ ခရီးဆိုသည္မွာ မည္သည့္အရာကို ဆိုလိုသနည္း။ စကားလုံးမ်ားကို send ခလုပ္ႏွိပ္ၿပီး တဖက္ ဖန္သားမ်က္ႏွာျပင္ေပၚတြင္ ခ်က္ခ်င္းေပၚ မေပၚ ေတြးေတာေနရျခင္းလား။ ဒဂၤ ါးျပားတစ္ျပားကို ေခါင္းျဖစ္ေစ ပန္းျဖစ္ေစ တစ္ခုခု က်ရန္ ရည္စူးစိတ္ညြတ္ကာ ေလေပၚ ေျမွာက္တင္ၿပီး ျပန္မက်လာမီ အခ်ိန္အတြင္း ျဖစ္ေနေသာ စိတ္အေျခအေနလား။ မ်က္ရည္တစ္စက္ႏွင့္ တစ္စက္ၾကား အကြာအေဝးလား။ မည္သို႔ပင္ျဖစ္ေစ ကြ်န္ေတာ္ ယခု သူမထံ စိတ္ေရာကိုယ္ပါ ေရာက္ရွိခဲ့ၿပီ ျဖစ္ရာ ပန္းကေလးသည္ တကယ္ရွိေသာ အရာတစ္ခုလား ကြ်န္ေတာ့္စိတ္ကူးသက္သက္ျဖင့္ ပုံေဖာ္ေတြးယူထားေသာ အရာတစ္ခုေပလားဟု ေဝခြဲဆုံးျဖတ္ရန္ မလိုအပ္ေတာ့ပါေလ။ ။

No comments:

Post a Comment